Klacht: Annulering van een booking door Booking.com zelf

op 08 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb op 3 juli jl. een boeking gemaakt voor een hotel in Melbourne voor de periode 14-18 maart 2019 (volgend jaar dus)…..Deze boeking was “niet annuleerbaar!” De kamerprijs vermeld op 3 juli voor die dagen was AUD 212,- per nacht. Op 20 augustus krijg ik een mail van Booking.com dat de prijzen “wrongly loaded” waren en de hotelkamer prijzen voor die periode AUD 676,72 (14 maart) 879.74 AUD (1516maart) en 541.38 (17 maart) waren geworden. Of ik maar even het verschil zou willen bijbetalen. Ik heb gereageerd dat ik hier niet maar zomaar akkoord mee kon gaan! Ik had toch een boeking cq contract afgesloten met ze. Ze kwamen met een ander hotel op bijna 4 kilometer afstand welke ook van mindere kwaliteit was voor deze periode. Vrijdag 7 september krijg ik een mail dat mijn boeking zomaar geannuleerd is!! Mag dit zomaar???

Ik zou graag mijn boeking door gewoon door willen laten gaan, voor de gewone prijs. Ik heb bewust heel bijtijds geboekt, en nadat blijkt dat de Formule 1 dat weekend in Melbourne gehouden wordt zijn dus ineens de prijzen verviervoudigd! Daar heb ik als vroeg boekende klant toch niets mee te maken?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree Marse