Klacht: annulering kosten wegens overmacht

j hogenbirk op 10 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had hotel heritage in New York geboekt via booking.com in oktober 2019, vrijwel direct is het bedrag van € 1000,00 van mijn creditcard afgeboekt ! helaas door corona kon dat niet doorgaan in september 2020 nu weer een jaar later kan nog steeds niet naar new York, hed verschillende mails gestuurd naar het heritage hotel in new York , kan alleen annuleren met consequentie dat ik het volledig bedrag dan kwijt ben € 1000,00, ook divere berichten en gebeld naar booking.com met het verzoek om gebruik te mogen maken van de overmacht regeling ( het hotel was geboekt voor april 2020) ook hiee nog steeds afwijzing …. hoe nu verder wil gewoon mijn € 1000,00 terug !!!

Gewenste Oplossing:

teruggave van de € 1000,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j hogenbirk