Klacht: annulering bestelling

op 02 november 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ruim een maand van te voren een pre order gezet op champions amiibo’s van zelda. helaas krijg ik te horen dat me bestelling niet door gaat via een email. ze hadden een systeem fout(26 dagen later pas gemeld). nu ben ik genoodzaakt dit product van een andere site te bestellen en deze zijn nu veel duurder!

Gewenste Oplossing:

verschil in prijs terug krijgen of nogsteeds leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 30 november 2017 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste tvk1997,

Vervelend om te lezen dat het niet meer leverbaar is. Wanneer Amiibo, Zelda 4 Set weer leverbaar is, neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

- - - - - - - - - - - - - -

Bericht van Bol.com

1 maand geleden - Beste tvk1997, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Goed om te horen dat je in bezit bent van de Amiibo, Zelda 4 Set. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door tvk1997