Klacht: Annulering accommodatie Booking

hajar16 op 15 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 14 augustus heb ik de accommodatie La casa do Filippo in Pisa gereserveerd voor 14 augustus tot 17 augustus. Bij aankomst bleek de accommodatie anders dan volgens beschrijving en foto’s. Ook was de kamer erg stoffig. Dit hebben we meteen aangegeven aan de eigenaar. Zij begreep de situatie en gaf aan dat ik met Booking contact op moest nemen voor geldteruggave. Ik heb terwijl ik nog in de lobby was contact opgenomen met booking. Zij gaven aan dat het opgelost zou worden. Nu heb ik bericht gehad van Booking dat ik geen geld terug kan krijgen wegens de voorwaarden. Terwijl de eigenaar aangaf dat dit wel zou gebeuren. Booking is op de hoogte, maar komt niet met een oplossing.
Ik heb door de annulering extra kosten moeten maken, waaronder annulering van volgende accommodatie en het boeken van andere accommodatie naast de kosten van deze accommodatie.

Tegemoetkoming in gemaakte kosten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hajar16