Klacht: Annulering abonnement Dramaaa!!! Na 1,5 maand nog steeds niet rond.

op 14 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nou daar ben ik dan op klacht.nl. Ik dacht nee ik doe het niet, ze lossen het wel op, maar nee hoor ik wacht nog steeds.

Het zit zo.

Ik wilde eind november overstappen van Ben naar Vodafone RED incl. een iPhone 5S. Deze was eerst niet op voorraad en moest 3 weken op het toestel wachten, waarna het nummerbehoud in behandeling zou worden genomen. Ik krijg na een aantal weken, nadat ik zelf heb gebeld, te horen dat mijn nummerbehoud niet is goedgekeurd. Nou ik bellen naar Ben. Die zeggen dat hier alles goed is dat het gewoon goedgekeurd moet worden. Ik weer bellen met VF, die vragen weer een nieuwe nummerbehoud aan.Dit gebeurd 4 keer!!!. Waarna ik naar Vodafone bel en zeg dat het niet meer hoeft omdat ik er gewoon genoeg van heb en dat ik ergens anders een toestel ga kopen. Ik dus weer bellen naar VF om mijn abonnement te annuleren. Maar wat krijg ik te horen. Mn nummerbehoud is opeens wel goedgekeurd, waar ik niks meer aan heb, want heb al ergens ander een nieuwe aangevraagd. Het leuke is dat het toestel ook wordt verstuurd. ik weiger deze aan de deur en zeg dat ik de bestelling heb geanulleerd. Ik weer bellen om te vragen hoe het zit met mijn annulering. Nu krijg ik te horen dat het toestel niet is aangekomen en dat ik volgens VF het toestel heb geaccepteerd. En dat de annulering pas in kan gaan als het toestel binnen is bij VF. Ik bellen met POSTNL en Dynalogic en zoeken naar het toestel. Het toestel lag uiteindelijk wel bij Dynalogic, maar daar wist VF niks van. Nou dit heb ik dan ook weer zelf geregeld. Want dat doet VF niet. Dus mijn annulering kon in gang gezet worden, waarbij mijn nummer omgezet zou worden naar een prepaid kaartje zodat ik mijn nummer niet zou kwijtraken. Nu bel ik wekelijks 2 a 3 keer om te vragen hoe het zit met de annulering. Ik krijg dan weer te horen dat het in behandeling is en dat ze er een memo van gaan maken en dat ze een achterstand hebben. Het is nu 9-1-14 en is het nog steeds niet afgerond. Oo en wat ook nog moet gebeuren is dat ik een bedrag van 515,- terug moet krijgen die ik heb betaald voor het toestel. Ik heb dus nu 2 abonnementen lopen wat mij extra geld kost. Ik wacht anderhalve maand op een annulering en dan nog eens op mn geld wachten nadat de annuelring is afgerond. En ik heb het gevoel dat ik zelf meer werk heb gedaan dan Vodafone zelf.

Het lijkt wel alsof iedereen langs elkaar heen werkt. Elke keer als ik bel krijg ik wat anders te horen. De een zegt ja sim kaart is onderweg. De ander zegt het is nog niet geanulleerd. Dit kan echt niet. Ik begrijp dat er een achterstand is, maar een klant anderhalve maand laten wachten op een annulering terwijl ik zelf wel op tijd ben geweest met het bellen.Incasseren kan gelijk, maar terugstorten ga je lekker voor wachten omdat vodafone zn zaakjes niet in orde heeft. Wat een slechte service. Nooit meer Vodafone, ondanks al die excuses die ik hoor elke keer als ik bel.

De annulering nu echt afronden. Het geld crediteren die ik te veel heb betaald door de dubbele abonnementskosten en zo snel mogelijk het geld teruggestort krijgen (wat ook 30 dagen kan duren wat echt belachelijk is.

Alle klachten die gemeld zijn door sercantezcan1984