Klacht: annulering

op 17 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dus niets geannuleerd bij u.
Ik heb telefonisch contact met u gehad waarin werd belooft dat ik schriftelijk die annulering zou worden opgeheven en een nieuw contract van zou worden aangeboden.
In vorige E-mail is ook 29-07-2016 is ook niet gereageerd!
Er is ook geen brief aan gekomen waarin wordt bevestigt dat er geen annulering is

Gewenste Oplossing:

Dat de annulering kosten worden teruggestort naar rekening NL12-INGB-
0005-3444-07

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jlst