Klacht: Annuleren en omboeken

op 23 maart 2020 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 11 maart wilde ik onze Andalusiereis van 7 tot 22april omboeken naar okt 2020 Dat kon zei de Tuiwinkel .We werden later gebeld , omboeken kon toch niet wànt het was een Krasreis en die hanteren de eis van 42 dagen voor vertrek .Oke ,dan maar annuleren ,dat kon , kostte 15 procent aan kosten .Zij zouden het regelen met het hoofdkantoor en de volgende morgen zou ik dan de papieren ophalen .De volgende dag was allea geregeld , alleen waren de annuleringskosten gestegen naar 30 procent. Ik was perplex .De volgende dag waren alle Tuireizen gecanceld en kon je vouchers krijgen .Dat wilden wij ook en dat willen wij nog steeds .

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden als de annulering teruggedraaid wordt en we vouchers krijgen zodat we de reis later kunnen maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doeteke