Klacht: annuleren bestelling

op 21 april 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bestelling geannuleerd en de reden wordt niet gegeven. Ik heb gebeld en men laat iets doorschemeren over het adres waar het mee te maken zou hebben waar in het verleden via een ander account tot groot ongenoegen van die persoon( omdat sommige dingen op overmacht berusten ) niet meer besteld kon worden.

Gewenste Oplossing:

als ik weet waarom er een beleid is van uit voorzorg annuleren zonder concrete problemen.
transparantie of iets aan huis wordt geleverd of bij een ophaalpunt. elke klant/zaak objectief en klantvriendelijk bejegenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 april 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Op 18 april heb ik uw klacht in behandeling genomen en u een e-mail gestuurd omdat ik u telefonisch niet kan bereiken.
Ik heb u de situatie over het annuleren van de artikelen uitgelegd. Het probleem met de pre-orden heb ik niet kunnen achterhalen. Hiervoor heb ik meer informatie nodig. Kunt u reageren op mijn e-mail.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door annu