Klacht: Pillen van winterjas

op 10 januari 2017 over Anna van Toor in de categorie Kledingwinkels

Op 10.09.15 heb ik bij Anna v Toor in Den Haag een grijze winterjas gekocht 2001 coat Wol 8718782384288. Ik ben met deze jas vrij vlot er na terug geweest naar de winkel in Utrecht aan de gracht. Dit euvel was bekend en ik kreeg een kammetje mee om hem daarmee pluisvrij te maken. Helaas zonder resultaat. De jas heb ik maar een paar keer aan gehad en weggehangen voor het nieuwe winterseizoen. Met tegenzin ben ik die jas weer gaan dragen want een jas van 229,95 euro wil je toch niet zo maar in de zak van max doen. Aangezien er geen Anna van Toor in onze omgeving zit ben ik toch weer met de jas terug gegaan naar Anna van Toor in Den Haag 30 dec. J.l. Helaas kreeg ik te horen het is een wollen jas en die gaat altijd pillen. De samenstelling van deze jas is 45% polyandrie 26% polyester en 23% wol . Restant andere vezels. Graag verneem ik van U wat ik hier aan kan doen. Groeten mw. D. Witjes

Ik kan deze jas absoluut niet meer dragen. Ik ben tevreden met een substantiële tegemoetkoming.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anna van Toor over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorie Witjes