Klacht: jas die stuk is na 1 dag en dons verliest uit alle naden

op 20 mei 2021 over Anna van Toor in de categorie Kledingwinkels

Begin mei kocht ik een groene jas van Moscow bij Anna van Toor.Bij Anna van Toor in Amersfoort teruggegaan met een jas die na 1 dag een gat bij de capuchon had waar dons uitkwam en tevens zat ook mn autostoel helemaal onder de veren na 1 dag deze jas te hebben gedragen. toen ik terugging werd ik eerst door de filiaalleidster behandeld als een zeikerd en ze vond het mijn probleem en zei me dat het naadje gemaakt kon worden en dat de jas verder goed was. Ik gaf aan deze jas niet meer te willen omdat van een jas van 200 euro verwacht mag worden dat deze geen dons verliest, en ook niet 2 veertjes nee overal komen de veren uit. ze zei dat dat normaal was bij een donzen jas… Ik vind het niet niet normaal dat alles onder de veren zit en ik zou horen ze zou hem opsturen. Ik werd zojuist door de heer sterrenburg van de hrm van anna van toor teruggebeld dat het kapotte deel gemaakt wordt en ik het daarmee moet doen dat hij de jas gewoon goed vindt. Ik werd ook hier totaal niet serieus genomen en ons gesprek eindigde in een scheldpartij. Ook hij haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. ik ben echt verbijsterd, ben zelf filiaalleidster van een modezaak en zou niet hoeven proberen zo met klanten en klachten om te gaan. Meneer sterrenburg zei nog dat ik in herhaling viel toen ik zei dat ik het er niet mee eens was en zei dat ik geen keuze had en ik de jas gewoon terug moest nemen omdat je jas volgens hem goed was.Over het gedrag van de fililaalleidster werd ook met geen enkel wordt gesproken. ik heb zoiets echt nog nooit meegemaakt en ben gewoon verbijsterd na dit telefoongesprek.

Ik wil deze jas van 199,95! niet meer en wil graag mijn geld terug om elders een jas te kopen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anna van Toor over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Alieke11169