Klacht: bejegening en slechte kwaliteit gekochte broek

op 15 augustus 2019 over Anna van Toor in de categorie Kledingwinkels

Ik kwam 8 augustus in het filiaal van Utrecht met een klacht over een broek terug die ik 2 juli jl in de uitverkoop had gekocht (van 109,95 naar 55 Euro afgeprijsd). Op de bon staat 1607 broek A als kenmerk, een okergele katoenen broek van het merk Anna met aan de achterkant licht gekleurd elastiek in de taille..De reden dat ik langs kwam was dat de elastieken tailleband van de broek al na enkele keren dragen uitgelubberd was. Slechte kwaliteit elastiek dus. De verkoopster Helma die mij hielp zei dat ik dan 15 euro terug kon krijgen of een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Juridsch gezien klopt dit al niet. Bij een slecht produkt moet je het aankoopbedrag terug kunnen krijgen, niet alleen een tegoedbon. Ze maakte geen excuses aan mij dat ik een broek van zulke slechte kwaliteit had gekocht bij Anna van Toor. Ik kreeg de indruk dat ik alleen maar als een lastige klant werd beschouwd. Ik heb gezegd dat ik op zich blij was met de broek maar wel verwachtte en mocht verwachten dat ik deze broek vaker kon dragen dat enkele keren zonder dat de tailleband zou uitlubberen. Ik kreeg nogmaals het aanbod dat ik dan zelf voor 15 euro kon laten repareren. Toen ik vroeg of Anna van Toor de broek dan kon repareren voor dat bedrag, werd schoorvoetend aangegeven dat dat dan ook kon. Uiteindelijk is de broek nu opgestuurd ter reparatie naar Anna van Toor. Ik heb de broek nog niet terug.

Ik vind de bejegening naar mij niet goed. Excuses en een meer welwillende houding waren op zijn plaats geweest. Ik kom met een zeer terechte klacht en ik vind dat ik van een broek die voor 110 Euro in de winkel hing betere kwaliteit mag verwachten.

Graag uw reactie.

Marjolijn Nicolai

Excuses, een goed gerepareerde broek en een aardig gebaar stel ik ook op prijs.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anna van Toor over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door m. nicolai