Klacht: Ander vliegtuig

op 27 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We zijn verplaatst naar een ander vliegtuig, nu is dat niet erg. Maar het heeft voor enorm veel vertraging gezorgd. Tevens hadden we een tussenstop op Jamaica waar we twee uur hebben vastgestaan op het vliegveld omdat er niet genoeg bagageruimte was voor de mensen die instapten. Ze verzochten om kleine tassen op shoot te houden, ik heb dus de hele vlucht met mijn tas op shoot gezeten. Ik heb twee keer van stoel moeten ruilen. Daarnaast was er niet genoeg eten aan boord en heb ik op deze lange vlucht niet kunnen eten. Ook was er mega veel overlast tijdens de vlucht omdat er ruzies ontstonden in het vliegtuig, omdat mensen net als mij van stoel moesten ruilen of een totaal andere stoel dan gereserveerd kregen.

Ik zou het heel fijn vinden om wat geld terug te krijgen of een te goed bon te ontvangen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AlmiraTessemaker