Klacht: Amersfoort

op 11 februari 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik ben zaterdag 10 februari vrij blijvend binnen gelopen bij de keukenkampioen voor een vrijblijvend prijs opgave..ze konden mij meteen helpen en hoefde geen afspraak te maken wat heel fijn was..keuken uitgetekend en prijs opgesteld..werden we goed mee geholpen maar toen ze vroegen..of ze mij konden feliciteren met de keuken heb ik gezegd dat erover na zou wil denkenen nu geen besluit nam..vroegen ze waarom zei dat dat privé was..maar het ergste vond ik dat ze maar door bleven zeuren en aandringen om meteen een beslissing te nemen dat heeft een uur voort geduurd en steeds gezegd dat ik nu geen beslissing nam op een gegeven moment zag ik dat er een medewerker een foto van mij nam wat ik heel raar vond die kwam ook nog bij het gesprek of ik de keuken nam uitgelegd dat ik nu geen beslissing nam die heeft het ook nog een kwatier volgehouden op gegeven moment ben ik opgestaan en weg gegaan..voor mijn geen keukenkampioen meer veel te opdringerig en niet luisteren als ik nu zeg geen besluit

Geen goed gevoel meer bij

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

10 maanden geleden - Beste mevrouw Wernsen, Ik schrik nogal van uw verhaal en zou graag in gesprek met u gaan om dit verder te bespreken. Het is zeker niet onze bedoeling u dit gevoel te geven en ik wil graag kijken of ik dit nog bij u weg kan nemen. Mocht u hier behoefte aan hebben dan verneem ik dit graag van u? Met vriendelijke groet, Wendy Prins - Keuken Kampioen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 19 februari 2018 om 11:23 geantwoord

Beste mevrouw Wernsen,

Vanuit ons filiaal heb ik begrepen dat er afgelopen weekend contact met u opgenomen is. Hierbij is uw klacht uitgebreid met u doorgenomen en besproken. U heeft tevens aangegeven de aankoop van uw keuken elders te doen. Jammer voor ons, maar we begrijpen uw beslissing.
Nogmaals onze excuses en wij wensen u veel plezier met het uitzoeken met uw nieuwe keuken.

Wendy Prins - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Ragonda