Klacht: Wij leveren niet, u mag niet uw geld terug vragen

meneer Raymond op 19 oktober 2021 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kocht regelmatig bij Amazon. Van pc onderdelen tot kleding. En het ging eigenlijk altijd wel goed.
Zeker met de aankopen met Prime.
Behalve steeds als ik via hun dingen oa uit China moest krijgen.

Ik wachtte steeds geduldig de opgeven termijn af en zelfs nog wat langer.
En kwam het niet dan vroeg ik mijn geld.
Amazon gaf dan zonder enig gedoe het geld terug.
Ik dacht , Amazon ziet ook dat de verkopers geen (werkende)trackingcode kunnen overleggen.

Zo’n 8weken geleden heb ik een douchegordijn van 4 euro besteld(en betaald) maar nooit geleverd gekregen. Dus ik heb mijn geld terug gevraagd.

Dit had ik kennelijk niet mogen doen van Amazon.
Zij vinden dat ik te vaak geld terug gevraagd heb.
En hebben zonder wederhoor mijn account geblokkeerd. Dus ook geen online Prime meer.
Volgens hun statistiek ben ik met andere woorden een oplicht3r.

Op een reactie email van mij kreeg ik een samengestelde standaard email terug.

Conclusie klant is fout als deze steeds zijn geld terug moet vragen als ZIJ weer eens niet de afspraak nakomen door te leveren.
Kennelijk heeft Amazon geen enkel vorm van bewijs nodig. En heb je als klant geen verweer recht als je vals beschuldigt wordt.

Gewenste Oplossing:

excuus voor hun valse beschuldiging.
herstel van het account
oorzaak uit zoeken waarom producten niet aan komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meneer Raymond