Klacht: Sukkels

kellysgirl op 05 oktober 2021 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Mobiele telefoon kapot , geen display meer , geen ontvangst. Koop dus een nieuwe via Amazon.NL!!
Of ik even mijn mobiele nummer wil invullen om Mijn bevestigingscode toe te sturen! IK HEB DUS GEEN MOBIEL MEER DIE HET DOET! AANKOOP KAN DUS NIET! Als men dan contact opneemt krijg je een piepeltje aan de telefoon vanuit fucking India die mij 10 minuten gaat uitleggen dat hij van Amazon u.k. zou zijn! Hoe ik aan dat nummer kom! Op de Nederlandse site van Amazon dus! Wat is dit voor onzin! Dus zonder mobiel kan je dus niks bij Amazon! Dit is echt te debiel! Chat werkt ook niet, vertellen je ook dat je iets koopt in een land waar ze niet bezorgen! ??????? Sinds wanneer! Wat een bullshit hangennze daar op zeg!

Normaal aankopen doen. Zonder gedonder met codes etc, ze willen je gewoon achteraf lastig kunnen vallen met berichten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kellysgirl