Klacht: Spook afschrijving Amazon

op 16 augustus 2019 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf juni 2018 schrijft Amazon een bedrag van de Credit Card af zonder dat ooit een abonnement is gesloten hiervoor. Sterker nog, wij hebben 3 jaar geen TV meer. Met amazon kan je alleen contact krijgen als je een inlog hebt. Nu heb ik geen inlog en wil dit ook niet. Het lukt niet om zonder inlog contact op te nemen met Amazon. Wel afschrijven van je credit card maar onbereikbaar zijn. Zo wordt een bedrijf rijk ten koste van niet klanten. Dit is misdadig.

Gewenste Oplossing:

Als geld terugbetaald wordt wat ten onrechte is afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

23 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaapkruithof