Klacht: Puur bedrog!

op 26 maart 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Kan alleen maar de andere klachten bevestigen, je besteld iets, na weken wachten krijg je te horen dat je nog meer dan een maand moet wachten, of bestelling annuleren, uiteindelijk hebben ze zelf mijn bestelling geannuleerd om te helpen nu weken wachten tot ik eventueel misschien mijn geld terug zie! Slechtste webwinkel ooit!!! Er zwaar over! Nooit meer!

Het is te laat mij tevreden te stellen, na 10tal maal contact met klantendienst, mijn vrouw kan elk moment bevallen en dacht een deftige smartphone te kopen, al wat mee te leren werken, en dan wat deftige fotos te kunnen maken om te sturen naar familie die niet op bezoek mag komen wegens corona, ... nu kan ik enkel hopen dat ik mijn geld, liefst zo snel mogelijk terugzie dat ik misschien nog kan bestellen via een deftige webshop!!! Ik hoop dat anderen zulke ervaring mogen bespaard blijven, vandaar mijn klacht!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JozuaVanpachtenbeke