Klacht: niet levering objektief Tamron

op 14 februari 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte;
Ik formuleer mijn klacht in het nederlands alhoewel ik in het duits een bestelling gedaan heb bij Amazonde. Ongeveer 2 weken geleden heb ik een Tamron objectief gekocht en betaald via Amazonde bij SHOP80TOP GMBH in Duisland.Ik heb ongeveer een tiental dagen bericht gekregen dat alles OK was en dat ik het bestelde binnen 3 dagen mocht ontvangen.Tot nu toe niets ontvangen. Ik probeer nu Amazonde in Duitsland te bereiken via email maar ik kan geen adres vinden om evtl daar een plausibele uitleg te krijgen U verstaat wel dat ik bezorgd ben dat er fraude mee gemoeid is.
Ter verduidelijking het codenummer : AZ028-8554350-3084893 en de betaling is gebeurd op Amazon payments Open Bank en op het ibannr.
ES87007300100520610293309

Kunt u mij helpen om deze zaak op te lossen

Dank bij voorbaat,

vriendelijke groeten.

Herman Wouters – België

Gewenste Oplossing:

Kontact opnemen met Amazonde

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wetthra