Klacht: Betalings problemen

Geens Raymond op 23 oktober 2021 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Bij mijn bestelling van een warmwatercirculatiepomp op zondag 17/10/2021 bedroeg het bedrag van mijn bestelling 42.90€. Ik heb onmiddellijk het bedrag overgeschreven via de bank, maar de banken doen geen transacties gedurende de weekends. Zij hebben op maandag 18/10/2021 de overschrijving gedaan. Het geld was onmiddellijk van mijn rekening gehaald, maandag 18/10 kreeg ik een mail met de titel voltooi d betaling. Ik heb geantwoord dat betaling reeds volledig had plaatsgehad samen met het rekeningsuitttreksel als bewijs.
Ik kreeg zo nog een zestal mails telkens door mij beantwoord. In een laatste mail beweerden zij zelfs dat zij die mail niet mogen lezen.

indien U deze door inwendige kwesties niet kunt oplossen en gezien ik geen tweemaal wens te betalen;
Vraag ik zo snel mogelijk mijn geld terug, en kunnen jullie uw goederen behouden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geens Raymond