Klacht: Bestelling op verkeerd adres geleverd

mevrouw theunis op 04 juli 2023 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 26 juni 2023 heb ik een bestelling geplaatst via jullie bij “ goodorganics” bestelnr. 405-9927758-0171507.
Deze bestelling is verkeerd geleverd gisteren 03 juli 2023 tracknr. LE894046270DE
Het bedrijf blijft bewerken dat ik een verkeerd adres heb doorgegeven, maar dat klopt niet.
Ik heb adres St.Lambrechts-Herkstraat 5/1.01. op hun factuur staat 5, 1.01. nu zegt het bedrijf dat ik busnummer 51 heb doorgegeven, niettegenstaande dat alles duidelijk op de factuur staat.
Krijg hier maar geen oplossing voor, de 1ste keer dat ik via Amazon bestel, nog nooit geen problemen gehad met online bestellingen maar dit gaat toch te ver.
Wie kan mij helpen????

Dat ik mijn bestelling zoveel mogelijk zou willen ontvangen AUB !! Heb het ook betaald hè!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw theunis