Klacht: amateuristisch bedrijf, anno 2016

op 13 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

dit is nu de 2e keer dat het mij overkomt bij UPS, ik laat een pakket uit Hong Kong versturen, ik volg het trackingnummer, er staat vrijdag aan het eind van de dag wordt het bezorgd.

ik zorg dat ik er vrijdagmiddag ben, maar helaas ze zijn s’ochtends vroeg al geweest, mijn telefoonnummer staat op het pakket, maar de chauffeur denkt niet, laat ik even de persoon bellen, misschien is die wel in de buurt.

ik het pakket traceren, weekend komen ze natuurlijk niet, maandagmiddag staat er, eind van de dag, en 23,16eu betalen aan inklaringskosten (misschien handig om het online te noteren, zodat ik het in huis heb, aangezien er alleen cash betaald kan worden).

ik ben toevallig vrij maandag, doe heel even een boodschap in de buurt sóchtends. kom thuis, en ja hoor ze zijn dus s’ochtends al weer geweest.

ik boos bellen naar UPS, en vraag ze waarom ze er noteren einde van de dag , en waarom ik niet wordt gebeld, dan krijg je als antwoord, ja UPS bezorgd miljoenen pakketten per dag we kunnen niet iedereen zomaar bellen (2 x voor niks rijden is efficiënter blijkbaar voor UPS).

dit is vorige maand dus ook al gebeurd, dit is echt het meest amateuristische bedrijf dat ik ken.

ik kon het helaas niet met DHL laten bezorgen, maar daar krijg je netjes een sms van dat er inklaringskosten moeten worden betaald voordat ze het bezorgen.

ik ben tevreden als ze als een normaal bedrijf te werk gaa.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danielb22