Klacht: Slechte lezers

Pajvk op 23 november 2016 over Alternate in de categorie Software

Alternate leest maar half je ticket daardoor ben ik nu al ruim 2 maanden laptoploos, door slechte leze vraag ik ze nu al meerdere malen maar te bellen om het maar door te gecen:
Laptop heeft van lader een keer optater gehad en kon nog op ee accu leeg gewerkt worden, en laptop logo zit los
“Je verpakking was te min want: laptop start niet meer en is beschadigd(foto laat alleen logo zien)””
Oftewel reden van retour zegt dat verpakking te min is en mn eigen foto valt onder reisschade volgens hun. Dus mag je in garantie periode mogelijk dus volgens hun 80€ onderzoekskosten betalen mag de fabriek het dus ook op reisschade verhalen.

Pajvk

1 alternate leest hele ticket ipv halve
2 ivm steeds onduidelijker mailverkeer door half lezen voldoen aan bel mij verzoek.
3 onnodig oponthoud excuses door middel van postkaartje, staat netter
4 minimaal vereisten vermelden bij verpakkingen zodat als je met secundaire verpakkingen zit dat je weet hoe je dan garantierechten nog gewoon hebt ipv alleen opstellen van retourblaadje waar eveneens fouten instaan

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door