Klacht: inzet en hulp van medewerker erg slecht

op 04 juni 2018 over Alternate in de categorie Software

ik had op zondag een toetsenbord besteld bij alternate, ik weet zeker dat op de website stond bestel binnen 9 uur, maandag in huis. post nl kwam langs maar geen toetsenbord van Alternate, opzich geen probleem even contact op zoeken met Alternate, klanten service gebeld iemand aan de lijn gekregen die niet doorvraagt wat het probleem is en totaal niet klinkt alsof het ook maar iets uitmaakt of ze mij kan helpen, ze zegt dat het onmogelijk is dat er stond dat het maandag zou wouden bezorgd terwijl ik zeg dat ik het zeker bent, ze probeert het niet op te lossen maar negeert dat het probleem kan bestaan.

dat Alternate naar het probleem kijkt en het probeert op te lossen, klanten service die probeert je te helpen inplaats van zo snel mogelijk van je af te zijn, en op zijn minst een excuus voor het ongemak.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DjDaling