Klacht: Goederen niet ontvagnen

op 24 april 2020 over Alternate in de categorie Software

Ik heb goederen 2 stuks ddr4 geheugen modules besteld bij Alternate, gisteren zouden worden afgeleverd door DHL.

Gisteren ben ik niet weggeweest, immers Corona en heb gisteren de gehele middag beneden gezeten en hoewel er niemand langs geweest is, is volgens DHL mijn pakketbestelling afgeleverd bij mij…

Het geheugen in mijn laptop is defect, vandaar dat ik zsm nieuwe geheugen modules nodig heb, echter nu is min bestelling weg en Alternate niet te bereiken en ik kan nu niet aan het werk wat mij als freelancer 690 ex btw per dag kost… dit is dag nr. 2.

Ik heb nu dus geen andere keuze dan geheugenmodules bij een andere winkel te gaan kopen en voor dubbele kosten te komen te staan.

Feit dat Alternate uberhaupt haar klanten niet te woord staat vindt ik erg slecht en getuigt van een complete laksheid naar de klanten van Alternate toe.

Zelfs via mail krijg je een geautomatiseerd antwoord waarin uberhaupt geen uitspraak wordt gedaan wanneer er contact wordt opgenomen met mij.

1) Alternate neemt contact met mij op
3) Alternate stort mijn aankoop bedrag terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeer Ontevreden Klant van ABN