Klacht: Alsnog schriftelijke factuur na betaling via internet

op 02 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

In eerste instantie verstuurde ik pakketten via Kiala: geen probleem.
Na overname van Kiala door UPS heb ik al 3 schriftelijke nota’s ontvangen, terwijl er al via internet betaald is.
Er moet immers betaald zijn, vóórdat het verzend-label geprint kan worden!
Eén factuurnummer is inmiddels na telefonisch contact afgeboekt als ‘systeemfout’ met bevestiging per e-mail.
Van een 2-e afboeking zou ik ook e-mail ontvangen; niet dus.
Nu een 3-e factuur…
Totaal 7 verzendingen via UPS, dus nog 4 te verwachten?
Factuurnummers 20174798371 en 20184025428

ik ben tevreden als ik geen onterechte facturen van UPS meer ontvang.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 05 februari 2018 om 08:58 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Deze 2 facturen zijn inderdaad niet correct en deze kunt u dan ook als niet verzonden beschouwen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Heeft op 05 februari 2018 om 22:20 geantwoord

Zoals ik hierboven schreef, heb ik in periode november/december 2017, 7 pakketjes via UPS verzonden.
Gezien mijn ervaring tot nu toe, kan ik vooralsnog niet anders verwachten dan dat ik nóg 4 onterechte schriftelijke facturen van UPS ga ontvangen, omdat voorzover ik begrijp de “systeemfout” nog niet is opgelost.
Ik ben, zoals gezegd, tevreden als ik geen onterechte facturen van UPS meer ontvang. Ik ben er helaas niet van overtuigd dat ik daar nu al van uit kan gaan. UPS kan bijvoorbeeld een verklaring afgeven, met de verzekering dat aan mijn adres geen onterechte facturen meer verzonden zullen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door P. Takens