Klacht: Als dief behandeld omdat een paar nootjes zijn gegeten.

op 17 april 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Zojuist bij lidl bergen op zoom(antwerpsestraatweg) geweest omdat de nootjes thuis zijn opgeraakt. Ik heb ongeveer een kilo nootjes gepakt en ben bij de rij in de kassa gaan staan. Een beetje een lange rij. Tijdens het wachten heb ik een paar nootjes uit de zak gepakt om ze te eten. Komt de beveiliging eraan rennen. Met zijn gebrekkig Nederlands verteld die me dat ik een dief ben! En dat tussen een heleboel mensen??? Hij probeert met zijn gebrekkig Nederlands mij te commanderen naar achteren zodat hij de politie kan bellen. Eenmaal achter komt zijn manager erbij en nadat die het verhaal hoort lacht hij de beveiliger uit. Dit gaat om een lidl waar ik met regelmaat KWAM voor de boodschappen. Dit weet de manager ook dondersgoed. De manager zegt nog dat hij zich niet met dit soort onzin moet bezighouden en verteld zijn beveiliger dat hij maar voorin de winkel moet staan. De zogenaamde beveiliger die een opdonder heeft gehad van zijn manager roept nog dat ik een winkelverbod krijg. Alweer zegt zijn manager dat dit niet gaat gebeuren. Tot tweemaal toe zelfs. Toch schreeuwt de gebrekkig Nederlands pratende beveiliger dat ik er niet meer in mag. Ik heb ook nog aangegeven bij de manager dat deze beveiliger een communicatiecursus nodig heeft.

Zoveel heisa aan de kassa voor een paar nootjes?? Mensen jullie dat?
Overigens wil ik ook even vermelden dat de Lidl en de nettomarkt onder 1 dak zijn gevestigd in bergen op zoom. Morgen ga ik de boodschappen doen bij nettomarkt en voordat ik vertrek zal ik zeker even gedag zeggen bij Lidl. Kan ik ze ook even vermelden dat ik overstap naar de concurrent.

Lidl echt super dat jullie betalende klanten zo wegjagen. Mij zijn jullie sowieso kwijt als klant. En waarschijnlijk ook wel anderen die in de rij stonden. Investeer wat meer in je personeel of in je sollicitatieprocedure want hier zit niemand op te wachten.

Officiële excuses.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

7 maanden geleden - Ik heb zojuist dit slappe reactie van Lidl Nederland gekregen. Ik word bestempeld als dief en slecht behandeld /aangesproken door hun contact gestoorde medewerker en dit is hun reactie daarop. Zie mijn reactie daaronder weer. Deze klacht staat op andere klacht sites en zal vandaag vandaag op meerdere forums en klacht sites te zien zijn. ____________________________________ Geachte klant, Bedankt voor je melding. Excuses hiervoor! Fijn dat je dit aan ons doorgeeft, hiermee help je ons om onze kwaliteit te verbeteren. We hebben je melding doorgegeven aan de juiste collega's, zij zullen hier actie op ondernemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Nogmaals bedankt voor je feedback, we zien je graag weer terug in onze winkel! Met vriendelijke groet, Uw Lidl Team Lidl Nederland GmbH __________________________________ Ik heb niets aan uw email. Ik verwacht excuses van jullie collega die zich heeft misdragen. Vind u hetzelf normaal dat dit soort idioot gedrag voorkomt in de winkel? Verwacht u echt dat ik genoegen neem met zo een slap email excuus en dat ik daarna gewoon ook nog eens bij Lidl boodschappen ga doen? U heeft het doorgegeven aan de juiste collega's zegt u, laat die juiste collega's maar contact met mij opnemen. Ik verwacht excuses van jullie zogenaamde beveiliging. Zoals gezegd neem ik hier niet genoegen mee en zal ik jullie slappe reactie tezamen met mijn klacht gaan publiceren in een filmpje waarin ik zelf mijn excuses ga ophalen bij jullie beveiliger / filiaal bergen op zoom. Blijkbaar wilt Lidl Nederland niet liever problemen oplossen maar laten escaleren. Wat een slappe reactie geven jullie. Ben ik een betalende klant die als leermoment moet dienen voor jullie contact gestoorde personeelslid? U krijgt een laatste mogelijkheid om dit op te lossen zo niet los ik het zelf wel op. Reageer liever niet terug op mijn email als u weer zo slaap wilt reageren. Het verschil tussen Lidl en de andere supermarkten is nu wel echt te merken nu er een klacht is geplaatst.

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

7 maanden geleden - En nog wacht ik op een reactie!!!

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 mei 2017 om 12:59 geantwoord