Klacht: slecht hotel

op 11 januari 2019 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

wij hadden in juli 2018 een reis geboek bij Altours naar Egpte van
17-08 2018 tot 01-09-2018
Accommodatie: HOT SindbadClub Aqua Park Resort
het was niet echt zoals er vermeld stond dus ik heb de dag er na gelijk een klacht ingedient bij het reisburo na bij een week niet te horen of iemand gezien te hebben van altours nog maar eens gemaild na deze melding kregen wij bij terug komst in het hotel een brief van de reisleider dat hij was langs geweest rond half 3 maar wij er niet waren. wij hebben toen gebeld en gevraagd om een nieuwe afspraak temaken hij wilde de dag er na komen maar goed wij legde hem uit dat wij een boottoch hadden staan dus of hij dan de dag er na of in de ochtend of later op de dag wilde komen maar nee hoor weer een brief bij thuis komt dat hij geweest was .toen we weer belde wilde hij ons niet meer tewoord staan het personeel van het hotel heeft het nog geprobeerd maar nee hoor .toen we bijna naar huis gingen had ik begrepen dat we de klacht wel nog moesten melden bij hem anders konden we er niets meer mee in nederland . dus ik een brief gemaakt daar laten uit printen omdat we er van uit gingen dat hij voor vertrek wel bij de bus of het vliegveld zou zijn . maar nee de dag van het vertrek en op de dag zelf hing er niet eens een brief over hoe laat onze bus zou komen ,
dus weer bellen maar hij werdt boos en hing op hotel personeel belde hem weer maar ook daar bij hing hij weer op . OOK DAAR ZEI HET PERSONNEL NOOIT IEMAND VAN aLTOURS TEZIEN
terug in nederland ik toch al mijn mails die ik in de twee weken dat ik er was gemaild de brief over de klacht en noem maar op .ik kreeg het bericht terug dat ze niets konden doen omdat de klacht daar besproken had moeten worden dus gebeld verteld dat we dat graag haden gedaan maar er niet van altour bereikbaar of een gesprek wilde aan gaan .nou ze ging de klacht nog eens bespreken maar eind nov nog niets gehoor weer gemaild maar ze bleven bij hun besluit ,
nou DUS IK ZEG BOEK NOOIT BIJ ALTOURS WAT EEN SLECHT BEDRIJF IS DAT

IK ZOU HEEL GRAAG EEN KLEINE VERGOEDING ZIEN IK BEN DEZE VAKANTIE BIJ ELKEDAG BEZIG GEWEEST OM MIJN KLACHT TE MELDE IK WILDE GRAAG OVER GEPLAAST WORDEN WE MOESTEN KEER OP KEER UIT ETEN OMDAT HET ETEN NIET TE ETEN WAS OF JE MOEST EEN UUR IN DE RIJ STAAN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MARGRETH18