Klacht: Naamswijziging

op 12 juni 2019 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb geboekt bij all tours online. Gelijk na de boeking kwam ik erachter dat ik ipv mijn meisjesnaam mijn getrouwde naam had ingevuld. Gelijk contact gezocht met all tours. Binnen een minuut na de boeking. Aan de telefoon gaven ze aan dat ze het door gingen geven en dat het goed zou komen. Een paar dagen later een mail ontvangen of ik even 220 euro!!!! Wil betalen om mijn naam te laten wijzigingen. En dat staat niet in hun voorwaarden. Daar staat 40 euro. Maar volgens mij ben ik gewoon verplicht om zoveel te betalen anders heb ik straks op de luchthaven een groot probleem. Ik heb nu steeds contact gezocht met all tours om uitleg voor het grote bedrag maar kom niet verder en nu 2 weken later is mijn naam nog steeds niet veranderd op de reispapieren!!! Nooit meer all tours!!

Als ik uitleg krijg over waar de 220 euro op is gebaseerd. Ik heb andere maatschappijen bekeken en die vragen niet meer dan 100 euro. En ik ben tevreden als ze dit eens gaan oplossen. Ik ben nu 2 weken bezig en nog mijn naam is niet veranderd

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvette4