Klacht: Andere mensen onze stoelen gekregen terwijl dit onze vlucht was

op 17 maart 2020 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Geachte wij zouden vandaag 17maart 2020 vliegen vanaf lanzarote naar Amsterdam om12:00u doordat onze gegevens niet om geboekt zijn en terwijl gezegd was alles geregeld zou zijn wij gewoon konden vliegen. Helaas zijn door mensen die pas zaterdag aanstaande vliegen onze stoelen hebben gekregen nu zitten wij hier vast kunnen nergens heen het geld is op en krijgen niemand te pakken en worden van de kast naar de muur gestuurd. We hebben dan voor drie dagen een plek gekregen maar we willen graag naar huis? Dit had niet zo mogen gebeuren en alltours moet zich diep en diep schapen eveneens als bye bye. D-reizen zegt niks te kunnen doen omdat de reisleiding dat moet om boeken nergens te bereiken. Hopelijk worden we nog gehoord en dat we een deze dagen kunnen vertrekken anders zijn we na deze drie dagen gewoon zwerf ers op lanzarote nou hoe fijn is dat NOT.het ging om vliegtuig Nr EJU7948 werd uiteindelijk EJU 9948 waar we mee zouden vertrekken naar Amsterdam nogmaals andere mensen hebben onze stoelen gekregen omdat alltours het niet om geboekt heeft en ze wel zeiden je kan gewoon mee met het vliegtuig

Dat alles geregeld word en ons niet in de kou laten staan wij moesten met het vliegtuig en niet de mensen van zaterdag

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pino2020