Klacht: Accommodatie

op 07 juni 2019 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

We hebben onze reis geboekt bij airport Groningen. We hebben de reis naar Griekenland geboekt voor 6 dagen. De reis is een week voor vertrek geboekt. Van 29 mei tot en met 3 juni.
Wij hebben gevlogen met Eurowings vanaf Düsseldorf. Op Heraklion hebben wij in de warmte anderhalf uur gewacht op de transfer. De transfer moest wachten op een vlucht die later kwam. Bij aankomst bij het Hotel. Bleek de accomodatie niet wat het reisbureau ons heeft laten zien. Het hotel ligt niet aan het strand. Maar de plaatjes die meegegeven werden wel. Een misleiding. Zo ook de kamer. Heel gehorig. Een koelkast die aanslaat midden in de nacht. Een kamer naast de keuken. Veel lawaai..Een uitzicht op leidingen en een verwaarloosde tuin. Om 14.15 uur kwamen we aan. We kregen niets te eten. Het restaurant zou open gaan om 19.00 uur. We gingen zwemmen in het zwembad. Dat is aan de overkant van het Hotel. Toen mijn zoontje en ik met elkaar aan het dollen was. Werd gezegd. Dat we alleen mochten zwemmen. Niet springen of plonzen. Het eten in het Hotel was elke dag hetzelfde. Veel vet vlees en altijd iets met kippenpoten. De douche was smerig. Een klein afvalemmertje waar alle afval in moest ook het wc papier. Elke dag koud water onder de douche en een douchegordijn die aan je vastplakt. We hebben veel geld betaald voor deze last minute. Een Hotel met all inclusive. Een tv die niet werkte. De terugreis met een tussenstop op Wenen. Werd gecanceld. Waardoor we de volgende dag pas konden vliegen. Twee koffers die zoek waren geraakt. We hebben op ons werk vervanging moeten regelen. Mijn zoontje kon niet naar school. Al met al zijn we erg teleurgesteld. We hebben contact gehad met het reisbureau. Die verwijzen naar jullie. Ik verwacht zeker een compensatie van jullie.

Ik ben tevreden als jullie met een passende compensatie of vergoeding komen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erika Hemmen