Klacht: 5 sterren geboekt, hotelresort.

op 18 oktober 2019 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben een 5 sterren hotel geboekt en betaald Aska hotelresort. Bij aankimst kregen wij een appartement toe gewezen Aska Lara river suute. Dit, gezien op de reisbescheiden, bij gebouw stond. Echter de beschrijvingen in uw reisgids staat niet vermeld dat het een 4 sterren suite is. Bij andere reis organisaties staat dit uitstekend vermeld. Dit was een absolute domper voir mij en mijn gezin, gezien ik een burnout heb, van mijn rechtervoet veel ladt heb (slik 3000mg paracitamol) en hiermee 85 meter moeten lopen naar het 5 sterren hotel die wij in principe geboekt hebben. Ik vind dit een hele trieste zaak, gezien de reis genoeg gekost heeft. Om nu een kamer in het hotel te kunnen krijgen moeten wij €40, 00 per nacht bij betalen. Ik baal hier enorm van.

Ik ga ervan uit. dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurt met uw reisbureau. Het is aan u om te kijken hoe u ons hier in tegemoet kan komen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adri Kempees