Klacht: Alles niet conform afspraken

op 25 mei 2020 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een nieuwe keuken van 1,5 maanden oud. Alles is bijna mis gegaan. Ik heb een keukenblad wat te kort is, een boiler die niet goed werkt en al kapot is. Een verkeerde gasfornuis geleverd gekregen niet conform opstelling. Ik heb geen afsluitplaat gekregen voor mijn afzuiging, om deze netjes weg te werken. Mijn keukenkastje is 10 cm te kort. Ga je in overleg met hun, wordt er doodleuk verteld ja maar u heeft ervoor getekend. Dus als ik iets overleg en bespreek maar zij noteren dingen niet goed of overleggen dit niet goed, heb ik getekend. Ik ben geen expert in het maken van een offerte van een keuken en waar ik allemaal op moet letten. Keukenkampioen stond al slecht in het daglicht, maar ik sprak een vriendelijke medewerker die mij toch goed wilde helpen, heb er nu al spijt van dat ik mijn keuken hier heb gekocht. zou ze nooit meer bij iemand aanraden, zodra je hebt betaald ben je gewoon een nummer voor hen.

Als alles conform afspraken is hersteld vanuit keukenkampioen, zonder bijbetaling en een excuses.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste mevrouw,Heel erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Ik heb uw klacht opgepakt en ga er voor zorgen dat er hierover zo snel mogelijk contact met u opgenomen wordt.Met vriendelijke groet,Twan Kok - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Amina2106