Klacht: Alleen met pin betalen niet meer contant

op 01 april 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik wil een klacht indienen omdat ik altijd bij de kruidvat kom en nu vanwege de corona virus alleen nog maar met de pin kan betalen. Ik vind dit belachelijk en snap het probleem ook niet waarom ik niet meer contant kan betalen. Er zijn heel veel mensen waar ik ook bij hoor die niet met de pin kunnen betalen. Mensen met een aow mensen van de minima die bij de stadsbank en de voedselbank lopen. Wat jullie nu doen is gewoon belachelijk want jullie zorgen hiermee dat deze mensen niks meer bij de kruidvat kunnen kopen. Onze president meneer Rutte heeft gezegt indien mogelijk met de pin betalen maar jullie verbieden gewoon om nog contant te betalen. Als jullie hier niets aan doen en er geen gehoor aan geven zet ik het op Facebook Hoe slecht jullie zijn .dit is gewoon ongehoord onacceptabel en asociaal jullie moeten dit per direct veranderen anders gaat er ook een email naar de minister meneer Rutte

Als dit per direct word veranderd en er weer word gedacht aan de mensen die alleen contant kunnen betalen die alleen weekgeld hebben alleen een uitkering of aow hebben die bij de voedselbank en bij de stadsbank lopen en weer gewoon contant kunnen betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne2020