Klacht: AliExpress besteld en nooit ontvangen

Springbok1968 op 13 september 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling bij AliExpress gedaan en betaald via Klarna als een soort van beveiliging, als ik het niet ontvang dan kan Klarna oplossen, nou precies dat is gebeurd, ik heb niks ontvangen, staat niks in mijn bestellingen, Aliexpress wijst mij naar Klarna en andersom, ik ben sinds mei bezig zonder resultaat. HELP!!!

Gewenste Oplossing:

Niet betalen, en zowieso de extra aanmaningskosten HELEMAAL niet, waarom zou ik al voor iets moeten betalen die ik nooit heb ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 september 2021 om 19:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Springbok1968,

Om deze situatie bespreekbaar te maken geef ik je het goed bedoeld advies om even rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Wij hebben namelijk een mogelijkheid om deze situatie bespreekbaar te maken waarbij de herinneringskosten verwijderd kunnen worden en deze factuur te pauzeren voor betaling (er zal dan een onderzoek worden ingesteld)

Indien behoefte zie onderstaande contactgegevens:

Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via: 020 808 2852. (lokaal tarief)
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur
Op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met uiterst vriendelijke groeten,
Patrick.

Springbok1968

Heeft op 13 september 2021 om 23:35 geantwoord

Nee, ik ben al 4 maanden bezig en wordt van kastje naar heet muur gestuurd, werd mij gezegd door Klarna dat ik zelf moet oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door Springbok1968