Klacht: Geen correcte prijs

Geurkaars op 15 oktober 2021 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag
Vandaag 7 geurkaarsen gekocht voor de prijs van €2,99 per stuk terwijl er duidelijk een kaartje voor stond geurkaars in glas €1,79 ik heb hier ook een foto van
En toen ik bij de kassa er iets van zei werdt ik onbeschoft geholpen !!!! Niet leuk en zeker niet correct en netjes

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg
Dat gaat over een bedrag van €8,40 ik vind dat een hoop geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 15 oktober 2021 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Olsthoorn,

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft opgedaan in ons filiaal in Schiedam, de verwarring is ontstaan doordat er een Geurkaars in glas in de aanbieding zou zijn van €1,79 deze is alleen niet uitgeleverd door de leverancier maar het kaartje zat al wel op het schap, en de kaars die u heeft aangeschaft is de Geurkaars in bonbonglas en deze zijn €2,99. neemt niet weg dat mijn collega`s uw zeker niet onbeschoft hadden mogen behandelen. als u een foto heeft van het schap met de prijs van €1,79 dan mag u gewoon terug naar de winkel en mag u vragen naar de bedrijfsleider.
Wens ik u verder een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Marco Goris
Specialist Customer Service

Klantenservice
ALDI Nederland
Pascalweg 21
Postbus 147
4100 AC Culemborg
[email protected]
Bereikbaar ma t/m vr 09.00 - 17.00 uur

Alle klachten die gemeld zijn door Geurkaars