Doordat het andere kanaal (lees Prophete) niets doet of onderneemt en alleen een mailtje stuurt waarin staat dat de onderdelen niet binnen zijn. Dit terwijl er nog niet eens naar de fiets is gekeken wat er aan de hand is.
Hieronder de betrokken mail:
Ben alleen maar tevreden als ik mijn geld terug ontvang.
\"Goedemiddag,
u aanvraag is nog in behandeling, maar de onderdelen zijn er niet ik kan de monteur pas aanvragen als er weer onderdelen leverbaar zijn. Een bindend termijn heb ik niet, ik hoop dat wij de onderdelen over de volgende 3 weken ontvangen.
met vriendelijke groet,
Julia Baumann\"
Zoals u kunt lezen wordt ik getraineerd en laat mij maar extra wachten.
Dit betekent dat, als de fiets gerepareerd wordt, de garantietermijn al voorbij kan zijn. Het is toch niet zo dat ik straks een fiets heb van 3 jaar en er nog geen 2 1/2 jaar fatsoenlijk gebruik van heb kunnen maken!!!!
Ik wens dus mijn klacht nu nog niet te sluiten, ik heb geen binding met Prophete maar wel met de Aldi, alwaar ik deze heb aangeschaft.