Klacht: Winkel verlaten zonder geldige reden

op 26 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte hmev
Zoals gewoon ga ik altijd mijn boodschappen bij de ah in rosmalen op de grote wielen doen
Zoals vandaag had ik stokbrood en koffie nodig en ben ik naar de winkel gegaan
Na binnen komst zag ik dat er geen mandjes waren die waren weg gehaald voor een reden (verspreiding corona virus) je kan alleen gebruik maken van winkelwagentje en juist omdat ik alleen koffie en brood moest hebben dacht dan ook geen winkelwagentje want dat is de reden waarom er geen mandjes waren ondat ze weg zijn gehaald
Terwijl ik mijn stokbrood en een bakje kwark had kwam een medewerker van de Albert Hein naar mij en verplichte mij om een winkelwagentje te pakken terwijl ik geen winkelwagentje nodig had na dat ik haar verbaast zei…. ik zal de volgende keer als ik naar de winkel ga dan wel een winkelwagentje zou pakken nu hoefde ik maar snel iets te pakken en dan weer zo snel de winkel te verlaten dat is ook de bedoeling van de hele maatregel… zo weinig contact met elkaar en de dingen die we gebruiken in het openbaar leven ik moet u zeggen dat ik me heel erg heb moeten schamen voor het gedrag van u medewerker die mij onbeschofte behande
Om door te gaan met mij klacht ik moest van u medewerker de winkel te verlaten
Wat ik u graag wil vertelen is dat dit de tweede keer is dat ik onbeschoft ben behandel door u medewerkers de eerste keer heb ik met de ah in rosmalen gebelt en mijn klacht gedaan nu doe ik het persoonlijk door het via deze weg tedoen
Deze medewerker die mij de deur wees heeft het kennelijk niet begrepen dat je juist geen winkelwagentje moet pakken als je snel iets moet kopen in de buurtwinkel
Voor dat ik vertrek om naar de winkel te gaan dan was ik eerste mijn handen vervolgens stopt ik ze in me zaken tot ik in de winkel ben ik maakt ook nooit gebruikt van winkelwagentje omdat ik alleen woon hoeft ik nooit boodschappen bijven 50€ vaak
Ik heb ook besloten om geen boodschappen meer te doen bij jullie tot deze crisis voorbij is
Ik hoop dat u mij wel serieus en iets doet met mijn klacht

Bij voorbaat dank voor u tijd
Met vriendelijk groet

Dit is de tweede keer dat ik zo onbeschoft ben behandeld
Dus zou fijn zijn als het hier bij blijft

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachid111