Mijn Klacht:
AH pretendeert een duurzame supermarkt te zijn. Dan mag je er van uitgaan dat er ook op een duurzame wijze wordt gecommuniceerd.
Ik mis sinds een jaar de folder van AH in mijn pakket van Kiesjefolders. Kiesjefolders staat voor duurzaamheid. De consument geeft bewust aan in welke folders men is geinteresseerd. Bij de landelijke verspreidorganisaties wordt hier niet naar gekeken en ontvang je oneerbiedig gezegd veel BAGGER zonde van al het papier, inkt…… CO2 uitstoot. Van AH mag je verwachten dat er naar alternatieven wordt gekeken en die is er via Kiesjefolders. Ik ben benieuwd of ik binnenkort de folder van AH weer in mijn bewust gekozen huis aan huis pakket (kjf) kan verwachten.
Gewenste Oplossing:
Toevoegen van de folder van AH in het pakket van Kiesjefolders. Mijn vriendinnen vinden het net zoals ik het onbegrijpelijk dat AH niet op een duurzame wijze haar folder verspreid en meegaat in de massa van verspilling
