Klacht: verkeerde prijsaanduiding ook na diverse meldingen niet aangepast

wetzels56 op 23 november 2022 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Locatie AH XL Kerkrade Rodastadion.
Op het schap staat de prijs van € 1.59 voor Optimel vla. De kassa ( scanner ) geeft € 1.95. Keurig gemeld bij de servicebalie. Natuurlijk zou het in orde worden gemaakt. Twee weken later nog niet opgelost. Een week later ( gisteren ) nog steeds niet. De servicebalie geeft aan dat het systeem die aanpassing niet doet De medewerkers ( zeer aardig ) hebben de melding de afgelopen weken wel doorgegeven aan AH.
Melding gemaakt via AH.nl. ( via chat ). Dus wordt ik weer terug gestuurd naar AH in Kerkrade. Ze kunnen we niet verder helpen.
Kan AH er echt niet voor zorgen dat de schap-prijs ook de prijs is die bij de kassa wordt gescand ?
Ten overvloede ; Die 1,59 is geen bonus-prijs maar de prijs die altijd op het schap heeft gestaan. En ik heb gevoel dat er vaker een verschil is tussen de schap-prijs en de prijs bij de kassa. Deze week in ieder geval gemerkt bij de twee andere producten ( stegeman – salami en een hamburger ).

Ik vind dat de (mijn) supermarkt er voor moet zorgen dat de aangeduide prijs op het schap altijd in overeenstemming is met de prijs die aan de kassa wordt berekend. Het kan zeker een keer fout gaan maar naar vier weken moet het toch opgelost zijn. Natuurlijk krijg ik het verschil terug bij de servicebalie ( maar ik wil het geld niet ) maar dat is niet mijn punt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wetzels56