Mijn Klacht:
Het is koud buiten en in de koelkast, maar na een weekendje niks gedaan te hebben in de koelkast hadden onze trostomaten uit Spanje hun witte winterjas al aan. Dit hebben wij nog niet eerder gehad en is natuurlijk ook niet lekker bij je eten. Doe je eindelijk eens gezond, wordt je zo gestraft :(.
Gewenste Oplossing:
Het zou fijn zijn als wij een trostomaten zonder winterjas mogen verwelkomen in de koelkast.

