Mijn Klacht:
Net 3 pakjes ranonkels gekocht in de Albert Hein te Beringen Belgie.
Bij het openen van de pakjes blijkt dat vele stengels gebroken of gekneusd zijn. 6 bloemen blijken aan de top geknakt.
Geen goed begin van de lente en de 10 € was beter op een andere manier besteed.
Gewenste Oplossing:
bloemen waarvan de beloofde 7 dagen houdbaar ook 7 dagen houdbaar blijken te zijn.

