Mijn Klacht:
is het ook mogelijk om de letters wat groter te maken ??
het is zo moeilijk te lezen.
De brood bak machine moet op stand 2 staan, anders zakt ie in,
En dan nog iets ABDIJ brood dat gaat wel omhoog en zakt niet in.
Groetjes Jan WW.
Gewenste Oplossing:
Graag de tekst wat groter, de oudere mensen willen dit ook graag lezen,
en jullie brood blijven bakken.


