Mijn Klacht:
Werd als VERDACHTE gezien en meegenomen naar het POLITIE -BURO in NIJMEGEN hier is geconstateerd dat IK onschuldig ben!!AH heeft ten onrechte mij een rekening gestuurd van 181euro omdat ik verdacht ben in de winkel en tijd en geld is gebruikt om mij crimineel te maken en strafblad te geven .Winkelverbod heb ik voor 1jaar OOK.ER IS BEWEZEN DAT IK ONSCHULDIG BEN !!!
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn goede naam wordt hersteld en 181euro uitbetaald als schade die ik heb ondervonden door meenemen naar bureau en van mijn vrijheid werd berooft door vastzitten op bureau politie ONBESCHOFTE werkleider excuus aanbied en toegang tot winkel omdat ik NOOIT meer naar die winkel wil gaan maar soms er niet bij stil sta VERBOD heb!!


