Klacht: Staatsloterij geeft volgens kassiere 0,00 aan terwijl er €. 100,00 op staat

op 09 september 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

ondergetekende, heeft op zondag 08 september om 10.45 bij Albert Hein
1058 Heerlen 3 volle loten gekocht en betaald.
3 oude loten augustus wilde ik inlossen en kreeg €. 7,50 terwijl ik wist dat er op een ander lot nog 100,– uit te betalen was.
ik heb de kassière hierop gewezen maar dat klopte niet.
Ik heb de loten waar niets op gevallen was volgens haar meegenomen en
zag dat haar gezicht betrok.
in mijn wagen heb ik via mijn telefoon de loten nogmaals gechequed en bleek dat er inderdaad op een lot 100,– was gevallen.
ik ben met de loten teruggegaanDQ87112 EN AB70604 beide heel lot en xl.
de kassière zij meteen dat er niets op gevallen was en wilde de loten weggooien. ik wilde de bedrijfsleider spreken en vroeg daarnaar waarop de kassière mij vroeg of ik haar niet vertrouwde. als antwoord zij ik dat ik haar niet vertrouwde maar dat buiten dat de installatie misschien niet goed werkte en als dat met 100,– was kon het met 100.000,– etc. gebeuren.
ik wilde toch de bedrijfsleider spreken en twee dames kwamen er bij en de leidster zij, nadat de kassière tegen haar had gezegd dat ik haar niet geloofde, dat zoiets kon voorkomen. als organisatie en verkooppunt van de staatsloterij wil ik dit bevestigd zien want dat zou uiteraard een waanzin zijn!!!!.
Ik wilde mijn lot van 100,– uitbetaald hebben en dat kon niet. Albert Hein mocht geen 100,– uit de kas geven??? dat was te veel.
ik haar gewezen op de verkoop en uitbetaalcondities van de Staatsloterij. en na veel gedoe kreeg ik uitbetaald.
Ik heb hier een heel slecht gevoel bij en de mensen aan wie ik dit verhaal vertelde zeiden alle dat ik gewoon belazerd was geworden.
een kopie van dit schrijven gaar uiteraard naar de Staatloterij
en ik wens door de directie van Albert Hein geïnformeerd te worden
dat dit zal worden onderzocht en de welgemeende excuses.

zoals boven beschreven, wens ik excuses etc.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oh Italia