Mijn Klacht:
Heel vaak als ik zegels moet krijgen voor een bepaald bedrag zijn het er af toe minder. I.p.v 35 zegels krijg ik er maar 31. Heb er nooit op gelet totdat ik voor een behoorlijk bedrag boodschappen haalde en heel weinig zegels kreeg. Waarom Geef de caissière het aan familie of worden jullie er rijker van. Ik ben erg teleurgesteld. A.H was mijn winkel maar begin nu te fwijfelen. Heb nu meer betaald voor de zegels, dan sparen. Ik ben gewoon in de maling genomen met jullie sparen. Ik denk dat ik kassa maar eens vraag hoe het zit met spaarzegels. Ben erg terleurgesteld.
H.
Gewenste Oplossing:
Ik ben altijd tevreden, leuk, lief, behulpzaam personeel, altijd behulpzaam.


