Mijn Klacht:
De winkelmandjes zijn onwijs smerig bij ah noordhove Zoetermeer al over geklaagd krijg steevast te horen zijn we niet aan toe gekomen. Ik moet wel mijn etenswaar in die smerige mandjes stoppen.
Gewenste Oplossing:
Dat de mandjes er schoon uit zien net als bij de Jumbo!

