Mijn Klacht:
Claim AH dat AH smeerbare roomboter(gezouten)direct uit koelkast smeerbaar is.Dat is onjuist.Onze koelkast staat op 4(gemiddelde waarde)en de roomboter is absoluut niet goed smeerbaar.Dus hij staat buiten de koelkast tegenwoordig.
Gewenste Oplossing:
Advies aan AH:uit proberen of de claim juistonjuist is.Vlg ons het laatste.Indien u hetzelfde vind dan de claim verwijderen of recept aanpassen.
Wij zijn overigens al 50 jaar tevreden AH klant .

