Klacht: Rekeningnr wijzigen gedoe

klant00573 op 24 november 2022 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin dit jaar kregen we een nieuw bankrekeningnummer. Gek genoeg konden we dit zomaar doorgeven aan AH. De enige manier was om onze bezorgbundel volledig op te zeggen en opnieuw aan te schaffen. Hiermee waren we ons vaste bezorgmoment compleet kwijt. Het werd namelijk niet meer aangeboden.

Enkele maanden later kreeg ik een aanmaning van AH dat ik een openstaande rekening zou hebben. Na enig zoekwerk bleek dat AH geprobeerd heeft het bedrag van het premium abonnement (een andere AH-dienst) van het OUDE rekeningnr te incasseren.

Dit terwijl ik mijn bankrekeningnummer reeds op omslachtige wijze gewijzigd had.

Gewenste Oplossing:

Zorg ervoor dat klanten op eenvoudige wijze hun rekeningnr kunnen wijzigen, zonder allerlei administratieve en logistieke rompslomp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant00573