Klacht: klacht 09-11-2017

Mevrouw Mol op 20 november 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Categorie Supermarkten
Status Open
Datum 20 november 2017

Tijdens een bezoek aan Albert Heijn in winkelcentrum Middenwaard op 9 november 2017, liet een klant per ongeluk een beker yoghurt vallen en meldde dit bij de kassa. Ondanks dat de klantenservice werd ingeschakeld, duurde het lang voordat er hulp kwam, en de klant merkte op dat er weinig personeel beschikbaar was in de winkel. Uiteindelijk kreeg de klant bijstand van een vriendelijke medewerkster, maar de situatie zorgde voor enige frustratie.

Mijn Klacht:

Op donderdag 09 november jl. heb ik rond 16:00 uur boodschappen gedaan bij Albert Heyn in winkelcentrum Middenwaard te Heerhugowaard. Tijdens het boodschappen doen, heb ik een beker yoghurt laten vallen. Dit heb ik netjes gemeld aan de kassa. De jongeman die achter de kassa zat heeft het netjes doorgegeven aan de klantenservice. Na 10 minuten kwam er een mevrouw van de klantenservice langs die zich verbaasde dat ik daar nog stond. Zij had 2 medewerkers gebeld, waarvan 1 niet kon komen en de ander de telefoon niet opnam. Zij zou nog een keer bellen. Ik heb al rond gekeken in de winkel naar personeel, maar niets te vinden. Weer 10 minuten later kwam er een mevrouw langs die van niets wist maar mij uitermate vriendelijk heeft geholpen. Ik ben blijven wachten en had mijn winkelkar over de gemorste yoghurt geplaatst, zodat niemand zou kunnen uitglijden over de smurrie. Lichtelijk geïrriteerd heb ik afgerekend en heb de winkel verlaten. Ben met de winkelwagen naar de daarvoor bestemde plek gereden en heb de kar geplaatst daar waar dat hoort. Ik heb mijn fietstassen opgepakt en zou naar mijn fiets lopen. Ik heb daarbij de lage geleidestagen van de winkelwagens niet opgemerkt en ben daarover gestruikeld en plat op mijn gezicht gevallen. Het resultaat was een gescheurde bovenlip, 2 afgebroken voortanden, een gezwollen onderlip en een kapotte bril. Ik ben door een passant opgevangen en ben door hem bij de Patatboet op een stoel geplaatst. Ik heb mijn man gebeld, we wonen gelukkig niet zo ver van de plaats des onheil, en zijn naar de huisarts gereden op het Eiland. Daar is mijn bovenlip voorzien van 3 hechtingen en heb ik een tetanus injectie gehad. Op maandag 13 november ben ik nogmaals bij de huisarts geweest omdat ik last van mijn schouder had. Hij heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis in Alkmaar om als nog een foto te laten maken van mijn schouder. Gelukkig was er geen verder schade aan het gewricht te zien.

Ik wil dan ook bij deze een klacht indienen over de handelswijze in de winkel en over de laaggeplaatste geleidestangen van de winkelwagens waarover ik ben gestruikeld met alle nare gevolgen van dien.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een vlottere afhandeling na een ongelukje

en

het zou beter zijn als de lage geleidestangen voor de winkelwagens hoger aangebracht worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer