Mijn Klacht:
Vandaag ben ik geweest in AH Zevenbergen, achter bali was mevrouw,paar keer heb ik vriendelijk hallo gezegd, geen antwoord. Niemand anders geweest dus gehoord me goed. Dat vind ik beetje jammer. Misschien heb ik andere accent. Hoop ik toch niet.
Gewenste Oplossing:
Is genoeg als volgende keer krijg ik antwoord.


